Job 25 van 25


Report this listing

Solliciteren



Boekhoudkundig medewerker | Zwijndrecht | Optie vast


Functie

Werk jij graag met cijfers en ben jij zeer nauwkeurig?
Dan zijn wij op zoek naar jou als boekhoudkundig medewerker voor een pharmaceutisch bedrijf in Zwijndrecht!

De accounting assistant boekt de inkomende en uitgaande facturen in en voert de administratie van de boekhouding.
Jouw nieuwe functie

Als accounting assistent krijg je diverse verantwoordelijkheden:
  • Je boekt de aan-en verkoopfacturen
  • Je voert de Periodieke BTW/PRODCOM/INTRASTAT aangiftes uit
  • Je volgt de GDP en GMP regels binnen het bedrijf uit
  • Je meldt afwijkingen aan je directe supervisor
  • Je houdt de boekhouding up-to-date
  • Je volgt openstaande facturen op
  • Je doet de afsluitingen

Jouw profiel

Jouw profiel
  • Je hebt een aantal jaar ervaring binnen boekhouding of beschikt over een bachelordiploma
  • Je hebt reeds ervaring met SAP en goede kennis MS office
  • Je werkt nauwgezet en nauwkeurig
  • Je bent inzichtelijk en georganiseerd
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands
  • Je kan plannen en werkt zeer ordelijk
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • De lonen vastleggen en arbeidsovereenkomsten opstellen
    De activiteitsgraad van het personeel controleren
  • Opvolgen van: Conventionele inbeslagnemingen
  • Opvolgen van: Beleggingen
  • Domein: Fiscaliteit
  • Domein: Fiscaliteit van notariële aktes
  • Domein: Inning van vorderingen
  • Opvolgen van: Onkostennota's
  • Commissielonen berekenen
    De commerciële resultaten controleren en verantwoorden
  • Opvolgen van: Budget
  • Opvolgen van: Wagenpark (onderhoud, kost, opvolging kilometerstanden)
  • Opvolgen van: Lonen
  • Bestellingen plaatsen overeenkomstig de aankoopcontracten en toezien op de kwaliteit van de ontvangen producten
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen
  • Domein: Klantenboekhouding
  • Domein: Analytische boekhouding
  • Domein: Algemene boekhouding
  • Domein: Leveranciersboekhouding
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • De stock (inkomende/uitgaande goederen) en de productie verifiëren en valoriseren
    De flow (aankopen van grondstoffen, omzet, ...) analyseren en de inventaris opmaken
  • De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
  • Opvolgen van: Werfactiviteiten
  • De eigen deskundigheid ontwikkelen
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
  • Domein: Boekhouding Instellingen voor collectieve beleggingen in effecten
  • Opvolgen van: Juridische ondersteuning
  • Domein: Lonen
  • Gelden en waardepapieren controleren en aanpassen aan de eisen van de klant
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden

Aanbod

Ons aanbod
  • Een uitdagende functie binnen een stabiele werkomgeving
  • Een competitief salaris en extra legale voordelen (zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering,....)
  • Glijdende uren waardoor de work-life balance mogelijk is
  • je komt terecht in een no-nonse omgeving waar gezondheid en open communicatie belangrijke peilers zijn
  • We zetten sterk in op verbondenheid en inclusiviteit

Solliciteren

143 BEVEREN-WAAS
+32 (0)3 755 84 20

Solliciteren